nap

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!

25 Eylül 2014 Perşembe

Süslü Şirine: Süslü Şirine'nin İlk Çekilişi :)

Süslü Şirine: Süslü Şirine'nin İlk Çekilişi :):

Süslü Şirine'nin İlk Çekilişi :)

Merhabaa :)



Uzun zamandır bir çekiliş yapmak istiyordum bugüne kısmetmiş artık :) Hem 62 takipçime teşekkür olarak hemde yeni insanlara ulaşabilmek için başlatıyorum bu çekilişi. İnşallah beğenirsiniz :)



Hediyelerim:

Oriflame Gloss Booster Peach ve Watermelon
Rimmel London Kate Moss 30 Bu videoda rengini görebilirsiniz ben açmak istemedim.
Kalyon 224 ve 221 numaralı ojeler
Elidor Işıldayan Parlaklık Saç Kremi
Duru Perfume Orkide Özlü Duş Jeli
Gliss Kuru ve Yıpranmış Saçlar için Saç Bakım Köpüğü
Nivea Deniz İğdesi ve E Vitaminli El Kremi burada bahsetmiştim
Oriflame Party Queen El Kremi
Oriflame Pure Nature Nemlendirici Rahatlatıcı Jel
Oriflame Very Me Iced Purple ikili far
Rival de Loop Anti Shine Paper
Oriflame Wonder Lash Maskara (Yeşil)
Koton Küpe
Oriflame Göz Farı (yeşil)
Loreal Saç Kremi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder